понеділок, 10 жовтня 2016 р.

Народ мій є! Народ завжди мій буде! Ніхто не перекреслить мій народ

В центральній публічній бібліотеці напередодні Дня Захисника України відбувся історичний вечір «Народ мій є! Народ завжди мій буде! Ніхто не перекреслить мій народ». Господиня заходу бібліотекар Лідія Ніколаєва допомогла студентам політехнічного коледжу Кременчуцького національного університету ім. М. Остроградського зазирнути в сторінки історії та згадати не лише козаків, але й усіх, хто нині покликаний захищати нашу Батьківщину, і не лише зі зброєю в руках. Почесними гостями вечора були учасник АТО, військовий комісар Комсомольсько районного військового комісаріату Едуард Михайлович Марченко та учасник АТО Кирило Бегейма, голова організації учасників бойових бій на сході України. 

День захисника України — свято не тільки військових. Це свято нескорених, свідомих громадян, які вболівають за долю нашої країни, день усіх небайдужих, які своєю професійною діяльністю, сумлінною працею, волонтерською роботою забезпечують Україні захист — економічний, гуманітарний, інформаційний.

Вітаємо з Днем захисника України. Нехай патріотизм, сила волі та незламна віра у щасливе майбутнє рідної землі стануть вірними друзями на все життя. Миру, добра і процвітання нашій країні.





Немає коментарів:

Дописати коментар