7 квітня учні 9-б класу ЗОШ№1 були запрошені на урок-подорож "Із історії податків" (кл. керівник - вчитель економіки Щербань О.В)
Учні занурились у давні часи всесвітньої історії, а організатор заходу Олена Дудко повела свою розповідь про цікаву історію податків.
Школярі брали учать у вікторині і в нагороду за активність отримували солодкі призи. Учні дізнались те, що не знають багато дорослих. А саме: що першими джерелами податків були оподатковувані базові цінності: земля, худоба, раби. І самі податки були «прямими», справлялися безпосередньо з громадян, що одержують прибуток від майна.
Прикладом організованої податкової системи була податкова система Римської імперії. Такі поняття, як «ценз», «акциз», «фіскал», «відкупник» сформувалися ще в її часи.
У Візантійській імперії справляли вже 21 різновид тільки прямих податків, а також усілякі непрямі й зовсім дивні. І цей податковий тягар призвів, як відомо, не до процвітання, а до ослаблення держави.
Отже, основні принципи оподаткування (зі своїми мінусами й плюсами) сформувалися ще за стародавніх часів.
Дивні податки в різних країнах платять і тепер. Наприклад:
Податок на тінь. Стягується У Венеції за тенти й парасольки магазинів і кафе.
Податок на пил. У Вірменії сплачують господарі дворів.
Гіпсовий податок. Сплачують в Австрії гірськолижники за кожен спуск з гори.
Податок на сонце. На Балеарських островах в Іспанії сплачують туристи за щоденне перебування під сонцем.
Економічні знання потрібні дитині для нормального розвитку. Інформацію економічного плану діти повинні одержувати і в сім'ї, і в школі. А дорослим потрібно самим дотримуватися тих же норм, яких намагаємося навчити дітей, бути прикладом для них.
Учні занурились у давні часи всесвітньої історії, а організатор заходу Олена Дудко повела свою розповідь про цікаву історію податків.
Школярі брали учать у вікторині і в нагороду за активність отримували солодкі призи. Учні дізнались те, що не знають багато дорослих. А саме: що першими джерелами податків були оподатковувані базові цінності: земля, худоба, раби. І самі податки були «прямими», справлялися безпосередньо з громадян, що одержують прибуток від майна.
Прикладом організованої податкової системи була податкова система Римської імперії. Такі поняття, як «ценз», «акциз», «фіскал», «відкупник» сформувалися ще в її часи.
У Візантійській імперії справляли вже 21 різновид тільки прямих податків, а також усілякі непрямі й зовсім дивні. І цей податковий тягар призвів, як відомо, не до процвітання, а до ослаблення держави.
Отже, основні принципи оподаткування (зі своїми мінусами й плюсами) сформувалися ще за стародавніх часів.
Дивні податки в різних країнах платять і тепер. Наприклад:
Податок на тінь. Стягується У Венеції за тенти й парасольки магазинів і кафе.
Податок на пил. У Вірменії сплачують господарі дворів.
Гіпсовий податок. Сплачують в Австрії гірськолижники за кожен спуск з гори.
Податок на сонце. На Балеарських островах в Іспанії сплачують туристи за щоденне перебування під сонцем.
Економічні знання потрібні дитині для нормального розвитку. Інформацію економічного плану діти повинні одержувати і в сім'ї, і в школі. А дорослим потрібно самим дотримуватися тих же норм, яких намагаємося навчити дітей, бути прикладом для них.
Немає коментарів:
Дописати коментар